Design, Sviluppu, Produttore Prufessiunali

A prossima onda di HDMI 2.1 8K video è tecnulugia di visualizazione hè digià in a porta

Pò esse quasi impussibile d'imaginà chì a prossima onda di HDMI 2.1 8K video è tecnulugia di visualizazione hè digià in a porta, pocu più di 6 anni prima chì i primi schermi 4K cumincianu a spedizione.

Parechji sviluppi in a trasmissione, a visualizazione è a trasmissione di signali (apparente incoerenti) durante questa dicada si sò riuniti per trasfurmà a cattura di l'imaghjini 8K, u almacenamentu, a trasmissione è a visualizazione da a teoria à a pratica, malgradu u primu prezzu iniziale.Oghje, hè pussibule cumprà grandi TV di cunsumatori è monitor di computer desktop cù risoluzione 8K (7680x4320), è ancu camere è almacenamentu video 8K in diretta.

A rete televisiva naziunale di u Giappone, NHK, produce è trasmette cuntenutu video 8K per quasi una decina d'anni, è NHK hà infurmatu nantu à u sviluppu di camere 8K, switchers è convertitori di formatu in ogni Ghjochi Olimpichi da Londra 2012. A specificazione 8K per a cattura è a trasmissione di signali. hè stata incorporata in u standard di a Società di Ingegneri di Film è Televisione SMPTE).

I pruduttori di pannelli LCD in Asia intensificanu a produzzione di "vetru" 8K in cerca di prudutti megliu, u mercatu hè previstu di passà lentamente da 4K à 8K in a prossima dicada.Questu, à u turnu, introduce ancu alcuni signali fastidiosi à a trasmissione, u cambiamentu, a distribuzione è l'interfaccia per via di a so alta freccia di clock è di dati.In questu articulu, avemu da piglià un ochju più vicinu à tutti questi sviluppi è l'impattu ch'elli ponu avè nantu à l'ambiente di u mercatu di l'audiovisuale cummerciale in un futuru vicinu.

Hè difficiuli di calculà un unicu fattore per guidà u sviluppu di 8K, ma assai motivazione pò esse attribuita à l'industria di a visualizazione.Cunsiderate a cronologia di a tecnulugia di visualizazione 4K (Ultra HD) chì hè stata solu cum'è un pruduttu di cunsumatori è cummerciale mainstream in 2012, inizialmente un display LCD IPS 84-inch cù un input 4xHDMI 1.3 è un prezzu di più di $ 20,000.

À quellu tempu, ci era parechje tendenzi maiò in a fabricazione di pannelli di display.I più grandi pruduttori di display in Corea di u Sud (Samsung è LG Displays) custruiscenu novi "fabs" per pruduce pannelli LCD di risoluzione ULTRA HD (3840x2160) più grande.Inoltre, i display LG acceleranu a pruduzzione è a spedizione di grandi pannelli di display organici diodi emettitori di luce (OLED), ancu cù risoluzione Ultra HD.

In u cuntinente Chinese, i pruduttori cumpresi BOE, China Star optelectronics è Innolux sò stati affettati è anu ancu cuminciatu à custruisce linee di produzzione più grande per pruduce pannelli LCD ultra-high-definition, decidendu chì u vetru LCD Full HD (1920x1080) ùn hà quasi micca prufittu.In Giappone, l'unichi pruduttori di pannelli LCD rimanenti (Panasonic, Japan Display è Sharp) anu luttatu in quantu à a prufittuità, cù solu Sharp chì prova di pruduce pannelli LCD Ultra HD è 4K in a più grande fabbrica gen10 di u mondu à l'epica (proprietà di Hon Hai). Industries, l'attuale casa madre di Innolux).


Tempu di Postu: Apr-07-2022